Logo Prodeep.cz

Najdeme originální řešení i pro Vás

Rychlý kontakt

Svoboda a samostatnost i v nutné péči!

ProDeep, o.s.
Antonína Navrátila 13, Boskovice 680 01
IČ: 22734490
Email: info@prodeep.cz
Tel: +420 516 453 339
+420 606 704 831
+420 724 161 813


Warning: file_get_contents(http://kypr.prodeep.cz/pokus.php) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /mounted-storage/home44c/sub006/sc29341-DVYD/domena_prodeep.cz/www/zahlavi.php on line 69



Vaše služba je jen pro lidi z Boskovic a okolí?

Všechny naše služby jsou určeny zájemcům z celé republiky, protože
se jedná o pomůcky dálkově ovládané, bez nutnosti osobních návštěv
našich asistentů.

Neumím na počítači a nemám mobilní telefon. Mohu vaše služby využívat?

Ano, všechny pomůcky tísňové péče jsou zařízení, která nepotřebují
znalost techniky a fungují automaticky. Bez obsluhy a tak zajistí vaše
pohodlí.

Budu se muset učit nějaké návody, špatně se již učím a moderní techniku nemám rád?

Každé zařízení funguje samostatně. Při předávání vám jen ukážeme
případné tlačítko pro komunikaci s dispečerem, nebudete si muset
pamatovat žádná čísla ani dlouhé návody.

Bojím se, že budete o mně vědět mnoho věcí, které můžete zneužívat?

Nemějte obavy. Každá, i ta naše sociální služba, je zřizována dle zákona
108/2006 Sb. Kde již při registraci je ověřováno, jak má firma
zajištěnu práci s daty klientů a ty musí být v režimu utajení. V žádném
případě nejsou předmětem dalšího využívání. Je to kontrolováno
i inspektory sociálních služeb.

Pomůcky si musím koupit, nebo mi budou zapůjčeny, v jaké ceně to bude?

Většinu pomůcek vám po dobu služby zapůjčujeme. Služba sama je
pak placena dle ceníku na těchto stránkách.

Pro jaká zdravotní postižení je vaše služba určena?

Naše služby jsou dostupné všem, kteří je potřebují. Nerozhoduje
zdravotní postižení, je to určeno i seniorům, prostě všem, kdo potřebují
využít takovou službu, aby mohli zůstat v domácí péči, samostatně
bydlet, nebo se jen svobodně pohybovat mimo ubytovací
prostory. Sloužíme všem, jež potřebují pomoci se zařadit do běžného
života.

Čím se lišíme od jiných sociálních služeb?

Je to nový systém pomoci potřebným. Nové je to v tom, že využíváme
nové technologie na základě informačních a komunikačních technologií,
ovšem za dozoru dispečinku, čili profesionálů na sociální služby.
Nemusíte si volat asistenta domů, ale malý přístroj, nebo několik
čidel vám pomůže k samostatnému životu, ale řešení budete vždy
domlouvat s živým člověkem. Dříve a u jiných firem si musíte vybrat,
buď člověka domů či na cesty, nebo techniku, napojenou na pult
centrální ochrany.

Proč si vybrat právě vaši službu?

Rozhodně to je lacinější, než shánět asistenta, operativnější v určování
času pomoci, vlastně ihned po zavolání, začínáme se službou, kterou
máte domluvenu. A nemusí být ani pravidelně, ani dlouhodobě,
prostě jen dle potřeby. Naše technika nevyžaduje žádné dovednosti,
je bezobslužná, zjistí kritické stavy a ani nemusíte Vy volat, začne
na vás mluvit a dispečeři zajišťují řešení situace.

Na jak dlouho musím uzavřít smlouvu?

Vše závisí výhradně na vašem rozhodnutí. Je jisté, že prvotní náběh
služby pár dnů trvá, musíme se dohodnout na vašich potřebách,
instalovat techniku, zaučit. Stejně tak ukončení závisí jen na vás,
s tím, že je nutno počítat s několika dny, než se může dostavit technik
k převzetí techniky, podepsání závěrečných smluvních ujednání.

Co se stane při poškození, nefunkčnosti této techniky?

Předně se okamžitě domlouváte s dispečinkem. Většinu závad ovšem
my zjistíme daleko dřív než vy. A to i takové vybití baterií, nebo
jinou nefunkčnost. Následuje rozhovor s dispečinkem a buď oprava
dle telefonického návodu, nebo příjezd technika. Pokud se vám jeví,
že služba, nebo technika nesplňuje vaše zadání, jsou opět dvě možnosti.
Vyzkoušet jiné řešení, nebo od smlouvy okamžitě odstoupit.
Problémem pro vás bude pouze případ, kdy naši zapůjčenou techniku
ztratíte, nebo poškodíte. To je ale v ujednání smluv při zahájení
domluveno a jistě pochopíte, že tyto náklady neponeseme my. I když
i zde by se šlo dohodnout o nějaké formě pojištění.

Je možno hlídat třeba mé auto, chatu, byt a podobně?

Jistě dokážeme pohlídat i vaše auto, stejně jako ostatní vaše majetky.
V tu chvíli to ovšem zřejmě nebude možno považovat za sociální službu,
ale komerční záležitost a tomu odpovídá i jiný ceník, než u služeb
dle zákona 108/2006 Sb.